24. februar 2013

Træt med træt på....

En dejlig weekend i kreativt selskab og en ny rekord er slået....

Weekenden har stået på kreativt selskab både fredag og lørdag, for jeg har sammen med Trine afholdt et par kreadage, hvor en flok quinder med kreative evner møder op med deres egne materialer og udstyr. Der er blevet spist boller/kage/chokolade/knækbrød og jeg har drukket 1,5 liter cola. Der er blevet grinet, knoklet, venskabeligt drillet, udvekslet råd og meninger - og ikke mindst har vi inspireret hinanden.

Jeg er igang med at sy nederdele til opvisningen - hvor jeg har en meget stor flok små piger der bl.a. skal danse Gangnam Style. Jeg er tilfreds med min egen arbejdsindsats.

Fredag startede vi klokken 15 og folk kom dryssende herefter - og det er her rekorden kommer ind. Frk. Regnbue og jeg knoklede nemlig på til klokken 02.15 - ja faktisk så længe, at Christinas mand måtte spørge om hun var gået i byen.
Lørdag morgen klokken 9.00 var jeg klar igen.
Klokken 19.15 landede jeg hjemme på matriklen, hvor der blev serveret velfortjent aftensmad.
Jeg glemte selvfølgelig mit kamera - så ingen billeder denne gang.

Trine, Merete, Mette, Tina, Christina, Elena, Helle Malene, Anne-Mette, Helle, Dina,  og to kreative 2 veninder til Helle -  som min trætte hjerne ikke kan huske navnene - på samt Marianne som lige kiggede forbi på falderebet - tak for nogle dejlige dage.


Har du lyst til at være med næste gang - ja, så sæt et stort kryds i kalenderen 22. og/eller 23. marts, kom 50 kr. i lommen til betalingen pr. dag, pak dit kreagrej og sæt GPS´en til at guide dig til Fredericia. Der kommer et indlæg her på bloggen i løbet af et par dage.
Husk tilmelding her på bloggen, eller på mobil 25305480 /gittebendixen@me.com

8 kommentarer:

  1. Tusind tak for en dejlig dag. Jeg nød det i fulde drag og glæder mig allerede til at være med næste gang.

    SvarSlet
  2. Jeg nød også dit selskab - dejligt at du kunne komme :0)

    SvarSlet
  3. Det var super hyggeligt - har slet ikke fortrudt at jeg lod familie være hjemme :-)

    SvarSlet
  4. Kl. 2.15???? I er skøre på den dejlige måde.
    Det var en rigtig hyggelig fredag aften. Jeg nyder disse weekender!
    Godt initiativ du tog i sin tid.
    Jeg er med begge dage næste gang.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Tak for sidst:-) Håber du er blevet frisk igen.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for et par rigtig kreative og hyggelige dage. Vi ses i marts Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  7. Tak for et par hyggelige dage med godt selskab, mange grin, dejlig kage og en masse inspiration fra de flotte ting der blev kreeret.
    Fedt at få mulighed for at være kreativ sammen med jer alle i så lang tid.
    Jeg er i øvrigt lige blevet færdig med nederdelen. Den er blevet ok, bortset fra at lukkedimsen på lynlåsen rasler når jeg går.

    SvarSlet
  8. Det var nogle hyggelige dage.
    Er med på den 23 marts.
    God søndag

    SvarSlet